Marine Essence Beauty Bar

14 June 2013

Salam Jumaat semua..

Today ade masa sikit nak buat entry pasal Marine Essence Beauty Bar ni. Ramai orang kata sabun ni nama femes die "Sabun Ketiak"?? hahaha.. Jangan main-main. 
Semua ni gara-gara sabun ni elok untuk sape-sape yang nak putihkan ketiak, hilangkan bau badan sebab ketiak bau tak best, celah-celah pelipat yang jadi gelap dan banyak lagi.

So mana nak tengok rupe dia??

meh nak tunjuk meh

Tu diaaa... Rupa dia sebenarnya based on kulit kerang. Tapi tgk macam daun pun ade jugak.. hehehe



Berkotak-kotak ade.. hehehe


Sabun ni sangat-sangat wangi sampai kalau kawan-kawan yang tak tahan bau badan (terutama yang naik lrt dan bas) diorang letak satu bar dalam handbag. Asal tak tahan je diorang cium je sabun ni. Hilang rasa nak muntah ke ape. 

Jom kita tengok apa sebenarnya sabun Marine Essence ni:

Bar Kecantikan Marine Essence dirumus khas untuk menyihatkan, melembapkan dan meremajakan kulit. Ia diperkaya dengan antioksidan dan minyak asli untuk memberikan manfaat yang terbaik untuk kulit anda.

Bar kecantikan Marine Essence memanjakan kulit anda sambil menghidratkan dan melembutkannya. Kulit terasa selembut sutera apabila disentuh.

Diinspirasi daripada bentuk organik kerang laut dengan haruman yang menawan, Bar Kecantikan Marine Essence pasti merangsang anda menggunakannya setiap hari!


haaa.. tengok tu.. kulit jadi selembut sutera. Buat anak-anak yang berkulit sensitif atau menghidap eczema, memang digalakkan pakai sabun ni sebab sabun ni di perbuat daripada bahan-bahan semulajadi tanpa melalui proses percampuran bahan kimia. Memang sangat selamat dan semulajadi!

7 ramuan utama sabun Marine Essence


Kelebihan dalam ramuan sabun ini

kalau tak jelas meh kita tengok apa kelebihan sabun ni :


Cara penggunaan sabun  Marine Essence ni mudah sahaja:

Basahkan sehingga berbuih. Kemudian sapukan kepada kulit. Bilaskan dengan air sehingga bersih.


Apa yang penting adalah simpan sabun ini di tempat dingin dan kering. Letakkan di tempat yang kering selepas digunakan.

Elakkan daripada terkena mata. Jika terkena mata, bilas segera dengan air. Sekirannya ruam atau kegatalan berlaku, hentikan penggunaan.


Haa.. cemana? sape-sape yang ada masalah kegatalan kulit, kulit sensitif, eczema, ruam-ruam badan, kulit terlampau kering, ketiak hitam(bekas deodoran/pencukur), pelipat dan leher gelap terutama ibu mengandung, boleh cuba sabun Marine Essence Beauty Bar ni.

Hanya RM100/ kotak (Ada 3 bar sekotak)
1 bar RM40 sahaja. 

Postage FREE!

Murah kan! Sebab saiz die besar! 
Lebih kurang 100g untuk sebuku sabun.


Besar!


Jom sape-sape nak beli sabun ajaib ni boleh 

PM/Sms:

Suriyani Basri
012-5959600
suriyanibasri@gmail.com 

Agen di alu-alukan untuk daftar! 
Jom buat DUIT RAYA! :)

Jom tengok Testimoni Marine Essence Beauty Bar di SINI !

0 lovely comments ♥:

Post a Comment

Apa kata mereka??

Followers

 
U, Me & Our Life Journey © 2011 | Designed by Interline Cruises, in collaboration with Interline Discounts, Travel Tips and Movie Tickets