Kenapa join bisness Premium Beautiful ni?

07 April 2012

Assalamualaikum guys, 

Dah seminggu tak update blog. Sorry for being silent. Bukan apa, sibuk berbisnes sana sini. But this bisness is PART-TIME only ya! 


Semua orang sibuk tanya, 
Sue, ko kan dah ada kerja, kerja kerajaan lagi, tapi kenapa sibuk-sibuk lagi nak buat bisnes bagai? Tak cukup makan ke? Nak kumpul duit untuk kawin eh?
 Eh, eh kalau difikir-fikir heran juga kan? Yang sibuk-sibuk nak join bisnes ni buat ape?
Hehehe.. dalam hati tergelak-gelak jugak bila ditanya dengan soalan-soalan cepu cemas ni! :D

Meh sini readers sekalian, I wanna share to all of u the reason of why i'm joining this business. Bukan suka-suka tau. Bukan juga sebab tak cukup makan or what so ever. Tapi adalah disebabkan:

1.  Time Flexibility: Boleh pilih samada nak buat secara PART-TIME or FULL TIME 


 Yes! U name it! nak buat samada sambilan atau sepenuh masa. Very flexible! Terpulang pada masa kita, kita buat-kita dapat! ;)
Samada surirumah, student, lawyer, doktor, even kepada sesiapa saja boleh join this business! memang sangat mudah!  Makin anda berjaya, makin banyak masa yang terluang untuk orang-orang tersayang ;) trust me! we have so many proof! Just look around u, sudahkah kita sediakan masa terluang untuk keluarga, suami atau isteri, anak-anak, diri sendiri? tepuk dada tanya diri anda.

2.  Financial Freedom : Modal yang kecil, potensi pedapatan yang sangat lumayan!



Sebenarnya bisnes ni tak keluar modal sesen pun! Tulis je berapa banyak yang kita nak tiap-tiap bulan. Dengan tunjuk ajar business partner anda, tiada yang mustahil! percaya pada diri anda, insya Allah kejayaan akan datang pada diri!

3.   Peluang Melancong PERCUMA ke serata dunia, 3 kali setahun!



Masya Allah betul ke PERCUMA ni? Eh betul la..ape tak betulnye kan. Company sediakan 3 kali trip melancong ke serata dunia sebagai tanda penghargaan atas usaha anda dalam bisnes ini. Sebut je nak kemana, Asia Tenggara, Asia, Eropah? Insya Allah dengan izin Allah, anda pun berpeluang mendapat pakej perlancongan percuma ni :)


4.  Be ur OWN BOSS! Tiada Boss! Yes NO BOSS!



Nobody-nobody but u! Haha.. heaven sekejap! :D Dalam business ni, tak ada bos yang akan mengarah-arahkan anda buat itu dan ini. Sue percaya ada dikalangan readers sekalian yang makan gaji kan. Tentu faham macammana perasaan bila mana bos asik-asik datang, asik-asik datang mintak buat itu dan ini kan! So in this business, we do not having dat situation anymore. Dun worry! 
Yang ada disisi anda ketika ini adalah leader-leader dan business partner yang sentiasa memberi sokongan dan tunjuk ajar bagaimana nak maju dalam business ni. Bimbingan sememangnya percuma! Apa yang diharap adalah kita berjaya sebagaimana mereka semua berjaya. 

5. Simpanan sendiri


Cuba tanya diri masing-masing yang makan gaji, adakah gaji anda sentiasa cukup? Kalau cukup alhamdulillah. Tapi kalau masih bujang oklah kan. Tapi untuk yang sudah berumahtangga dan beranak-pinak, adakah tiap-tiap bulan masih lagi termenung sebab tak ada saving untuk anak-anak, dan diri sendiri? Fiki-fikirkanlah ye.. Kita tak mendoakan yang tidak elok berlaku, tapi sekiranya berlaku, dan kita tak ada back-up untuk itu, kemana kita nak pergi? Betul tak? Sedari sekarang perlu buat simpanan untuk masa depan diri sendiri, anak-anak dan keluarga anda. Jangan sampai masa terjadi perkara-perkara yang tidak diingini, anda meratapi nasib sendiri. Jangan ya. Mari kita ubah cara hidup! Janji Allah itu pasti, 9/10 rezeki adalah datangnya dari perniagaan. Kita hanya perlu berusaha untuk mendapatkannya :)

Don't worry about the HALAL status, as our company is already in the List of Shariah-compliant Securities by the Shariah Advisory Council of the Securities Commission Malaysia since 2010 lagi. Sebagai orang ISLAM, kita mesti kena tahu tentang perkara-perkara ini sebab nilah sumber pendapatan dan punca rezeki yang akan kita beri pada orang-orang disekeliling kita :)

*boleh refer sini untuk keterangan lanjut berkenanaan status ini :)

So  guys, what u waiting for?? Peluang yang datang tidak selamanya akan ada!

Join me. We do this together, or u'll regret it! 

PART-TIME or FULLTIME

Suriyani Basri
013-2358550
suriyanibasri@gmail.com





0 lovely comments ♥:

Post a Comment

Apa kata mereka??

Followers

 
U, Me & Our Life Journey © 2011 | Designed by Interline Cruises, in collaboration with Interline Discounts, Travel Tips and Movie Tickets