HATI-HATI PILIH SKINCARE, JOM CUBA MARINE ESSENCE BEAUTY BAR (RENTETAN DARI ENTRY NESSA: AWAS! AKU DAH BUANG SET COLLAGEN PLUS VIT E! )

09 June 2014

Assalamualaikum,

Hai, guys! Lama sangat tak menaip entry baru. Alhamdulillah dah 5 bulan berlalu dalm tahun 2014 ni dan nak masuk bulan Ramadhan pun. Sesape yang belum habis ganti puasa tu cecepat lah ye! Jangan buat-buat lupe lak.. wajib ganti tau.. hihihi..

So, rentetan dari entry Nessa(boleh baca kat sini: AWAS! AKU DAH BUANG SET COLLAGEN PLUS VIT E!) saya tergerak untuk mengomen sedikit. Kadang-kadang kita tak tahu sama ada skincare yang kita pakai tu ok ke tak kan. Tengok testimoni kulit putih mulus mula lah rasa macam nak beli. Nak-nak bila tengok harga, murahnye mak aiii!!! Lagi lah tergoda nak beli kan.. Tapi bila jadi cmni memang kesiann... :(

Kulit nessa lepas pakai Set Collagen Plus Vit. E in long term

Saya ada memberi komen di entry nessa tu. Sebab ramai di antara yang memberi komen, semuanya adalah mangsa dari Collagen Plus Vit. E tu. Dari komen-komen yang dibaca, memang kesian bila membayangkan kulit diorang rosak dan ambil masa yang lama nak recover.

So dalam komen entry nessa tu, saya ada cadangkan penggunaan Sabun Marine Essence Beauty Bar. Saya dan husband pun pakai sabun ni. Kulit saya jenis berminyak, bila pakai sabun marine essence ni Alhamdulillah, minyak kurang dan kulit muka memang sekata. Ni testimoni diri sendiri lah. hehehe..
Lama juga saya pakai sabun marine essence ni. Dah lebih setahun. Kulit saya?? Alhamdulillah sihat walafiat.. :)

Mr. Husband pun join pakai jugak sebab kulit muka dia sensitif akibat resdung. Kalau salah makan je mesti keluar jerawat macam cendawan tubuh selepas hujan. Sian kan...(-_-")
Tapi Alhamdulillah, kulit muka husband jadi elok, bersih je. Mungkin sebab minyak dah kurang(sabun marine essence mengawal pengeluaran minyak dari kulit muka) dan memberi nafas pada kulit, jadi kulit kekal bersih dan segar je walaupun tak make-up.

Ramai yang mula sms/whatsapp saya untuk membeli sabun ni. Dah macam goreng pisang panasss.. Thanks to nessa jgak sbb buat entry tu..hihihi
Mana taknya sekali beli sekotak(sekotak ada 3 ketul sabun marine essence-1 ketul tahan 2 bulan) untuk stok 6 bulan. Tapi kalau potong-potong sabun tu memang lagiii jimat. Sabun tu besar tapak tangan. Kalau potong kecil lebih convinience nak pakai, dan jimat pun jimat. 

Apa fungsi sabun ni??


Boleh baca lagi banyak info berkenaan Marine Essence Beauty Bar kat sini.

kandungan Marine Essence Beauty Bar
 Soalan famous amous tentang sabun ni:
"Ada KKM x??"
Hehehe.. mestilah ada wahai kakak-kakak, adik abang sekalian.
Saya siap cari yang terkini tau. Boleh tengok kat sini:


So...
Mana nak dapatkan sabun ni??

Boleh beli pada saya, Seketul - RM40 shj sekali dengan postage. Tahan selama 2-3 bulan tau! Bau dia wangii dan menyegarkan. 
Kalau nak sekotak pun boleh, sekotak ada 3 ketul, saya beri RM100 sahaja, free postage plak tu! mana yang lebih jimat?? do ur math! hehehe

Boleh tengok banyak testimoni sabun marine essence ni kat sini.

Selain sabun marine essence bar, saya pun ada sabun marine essence liquid bath untuk mandian. Sape-sape yang ada jerawat kt badan, gatal-gatal badan, kulit sensitif, boleh cuba mandian marine essence ni. Memang wangi dan insha Allah mujarab! ;)

Kalau tak minat sabun buku dan mandian. saya ada juga sabun marine essence for shampoo. Shampoo ni ramai betul yang ambik. Sebab boleh pakai untuk lelaki dan wanita ye! memang senang. Tak payah beli asing-asing. Untuk mandian Marine Essence dan shampoo Marine Essence, saya jual RM40/each bottle. Siap postage ye. If beli 2 botol(mandian & shampoo), RM75 sahaja. Lebih jimat berbanding beli asing 1-1 botol.


Apa beza Marine Essence Liquid dan Marine Essence BAR? 
Boleh baca kat sini
Kalau cerita sekali lagi nanti berjela-jela pula entry ni ye.hehe..


Ok lah for the conclusion:

Marine Essence Beauty Liquid Body Wash: 
 *RM40(FREE postage) 
 
Marine Essence Beauty Shampoo:
*RM45(FREE postage)

Marine Essence Body Wash & Marine Essence Shampoo(total 2 items)
*RM80(FREE postage)

Marine Essence Beauty Bar:
* RM40(FREE postage)/bar Not Available
*RM100/box (contain 3 bars) FREE Postage




Order?? 
Suriyani Basri,

Call/Sms/whatsapp: 012-5959600

atau emel: suriyanibasri@gmail.com


till then, Selamat Menyambut Ramadhan :)



0 lovely comments ♥:

Post a Comment

Apa kata mereka??

Followers

 
U, Me & Our Life Journey © 2011 | Designed by Interline Cruises, in collaboration with Interline Discounts, Travel Tips and Movie Tickets