Apa beza Marine Essence Liquid dan Marine Essence Bar?

28 July 2013

Salam hujung minggu :)

So ramai sangat bertanyakan tentang beza Marine Essence Liquid dan Marine Essence Bar. 
Ok today sy nk beri penerangan sikit.

Yang ini Marine Essence Beauty Bar

Yang ini Marine Essence Beauty  Liquid

Nampak tak kandungan utama dia? Bamboo Salt (untuk perlindungan kulit), Pu Erh Tea Leaf Extract ( Untuk anti-aging & renew skin cell), Ekstrak Liquorice ( Untuk mencerahkan kulit dan pigmentasi) dan Aloe Vera ( melembapkan dan menyembuhkan penyakit kulit)

Kedua-dua produk ini mengandungi bahan utama yang sama ye kawan-kawan. Bezanya ialah sama ada ianya dalam bentuk Bar (ketul) dan Liquid (cecair). 

Seriously memang produk ni sangat-sangat-sangat laju. Sampai saya pun pening stok cepat sangat habis sedangkan order masuk berderu-deru! Alhamdulillah, tq pada customer yang mempercayai kami :) 

Dan untuk restok sangat lambat disebabkan order yang memang overflow from customer dalam dan luar Malaysia. Betul, tak tipu. U can try sms each of our distributor. Rata-rata mengatakan takde dah ready stok dalam tangan. 

But now, i have a good news, sy ada ready stok untuk Marine Essence Beauty Liquid  since produk ni baru dan menggantikan Marine Essence Beauty Bar, jadi saya grab banyak-banyak stok untuk customer dan my dropship agen :)
tak nak dah pening kepala lagi sebab tertunggu-tunggu stok from stokis kan.. hehehe..


Ready to dispatch! :)

So, sempena Hari Raya yang bakal menjelang ni, jom kelihatan cantik dan menarik di depan keluarga anda. Sental daki-daki dan kulit mati dengan produk Marine Essence Beauty Liquid/Bar. Harga??

Marine Essence Beauty Liquid:

RM40/botol
RM110/3 bottles
Postage FREE!


Marine Essence Beauty Bar:

RM40/bar
RM110/box (contain 3 bars)
Postage FREE!


Order??

Call/Sms/whatsapp: 012-5959600
atau emel: suriyanibasri@gmail.com

till then, Selamat Berpuasa :)





0 lovely comments ♥:

Post a Comment

Apa kata mereka??

Followers

 
U, Me & Our Life Journey © 2011 | Designed by Interline Cruises, in collaboration with Interline Discounts, Travel Tips and Movie Tickets